my preci0us n0te :)

my preci0us n0te :)

Tuesday, April 23, 2013

study at MSU

Assalamualaikum ..

wahh . lame dah tak menaip nihh .. terlampau laah mak nihh bz memanjang .. hmm ..
bese laa . dah belajar nihh xde gat nk menengok blog2 nihh..

kalo boring dalam kelas . hah ! mcmni laaa .. hehe :D



this is my fren from thailand . Najamee .. we call Mimie .. she kind person n sweet :)


----> our diagram for Nursery program curriculum .. its so bz to do this .. im very tired on that days.. hurmmm 


<--- at MSU cafe .. the food is not nice n expensive too .. haahahahah .. we all prefer eat kat tesco .. its much better
^__^





yeay!!! we got a lollipop !



yummmy !!! thx Mimie



eyy ! we again ..

sumwhere i bored gile in kelas .. bhahaah




owwhhh ! my big eyes .. hahah

N_A
hmm .. where my note !!
 sape diapit oleh awek awek .. uhuhuhhu
wit alyn mel mel

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.